Κυριακή 22 Φεβρουαρίου 2015

Fall in love!

Γεια σας. Είμαι εδώ με ένα ακόμα post. Αυτή τη φορά θα σας μιλήσω για κάποια ρούχα, τα οποία έχω δει να κυκλοφορούν και πραγματικά τα έχω ερωτευτεί. :D  Πατήστε πάνω στις φωτογραφίες για να μεταβείτε στις ιστοσελίδες των ρούχων :) Ας ξεκινήσουμε. :)
Πόσο όμορφο μπλουζάκι. Μου αρέσει τόσο πολύ που νομίζω θα το αγοράσω τελικά. Και φυσικά έχω τον τέλειο συνδυασμό στο μυαλό μου. Μαύρο ψηλόμεσο τζιν παντελόνι και μαύρο δερμάτινο τζάκετ. Έρωτας! Και μιας μιλάμε για έρωτες δεν θα μπορούσα να μην αναφερθώ στην αιώνα αγάπη μου, τα δερμάτινα τζάκετ. Ειδικά όταν είναι cropped όπως το παρακάτω, νομίζω ότι τα αγαπάω λίγο παραπάνω. Αν γίνεται δηλαδή, χεχε. 
Δεν γίνεται φυσικά να φτιάξω post με τα αγαπημένα μου ρούχα, χωρίς να συμπεριλάβω ένα ρούχο με sequins. Άλλη μεγάλη αγάπη.
Και επειδή ο καιρός είναι ακόμα λίγο κρύος, θα ήθελα να σας δείξω και κάποια πολύ ωραία ζακετάκια.
  
Θα μου πείτε μιλάω για κρύο και ανεβάζω μοντέλο που φοράει σορτσάκι και πέδιλα... Don't ask hehe!

Ας κλείσουμε αυτό το post με ένα μαγιώ. Ναι, μαγιώ μες στο καταχείμωνο.Τι άλλο θα ακούσω( για την ακρίβεια διαβάσω) θα λέτε, αλλά πραγματικά είμαι ερωτευμένη. Ναι πάλι, don't judge. :D
Μα κοιτάξτε είναι δυνατόν να μην ερωτευτείς αυτό το μαγιώ? Πραγματικό έργο τέχνης.
Αυτά είχα να σας πω ( εμμ γράψω ). See you next time fashionistas :*




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου