Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2015

Χειμερινές Αποδράσεις: Καλάβρυτα

Γεια σας! Λοιπόν στο σημερινό μου post θα σας μιλήσω για την εξόρμηση μου στα Καλάβρυτα πριν από λίγες ημέρες. :)



Αρχικά, να σας αναφέρω ότι έμεινα στον Ξενώνα Χρύσα, ακριβώς κάτω από τον Οδοντωτό Σιδηρόδρομο, που δεν απέχει ούτε 5 λεπτά από το κέντρο. Το δωμάτιο ήταν πραγματικά απίθανο και πολύ ζεστό, με τζάκι ( το οποίο φυσικά είχαμε αναμμένο όλες τις ώρες που βρισκόμασταν στο δωμάτιο μας hehe). Γενικά ήταν απίστευτα χουχούλικο και σίγουρα θα ήθελα να το ξαναεπισκεφτώ κάποια στιγμή. Η κυρία Χρύσα ήταν πολύ φιλική, ενώ κάθε πρωί γευόμασταν το πρωινό, το οποίο είχε μεγάλη ποικιλία.


Όσον αφορά τα μαγαζιά, η ταβέρνα που μου έμεινε στο μυαλό ήταν Το Σπιτικό. Πολύ γευστικά πιάτα και οικονομικά, όπως μπορείτε να δείτε και στην φωτογραφία.


Για καφέ επισκεφτήκαμε το καφέ Χόβολη. Ένα μοντέρνο μαγαζί, εναρμονισμένο, όμως, παράλληλα, με τον γραφικό χαρακτήρα των Καλαβρύτων. Εκεί γεύτηκα ζεστή σοκολάτα, που πιστεύω αρμόζει σε μία παγωμένη ημέρα. 


Δεν θα μπορούσε βέβαια να λείπει και το σκι, το οποίο τιμήσαμε στο έπαρκο. Ένα τοπίο, που κόβει την ανάσα στο Χιονοδρομικό Κέντρο Καλαβρύτων, με άφθονο χιόνι που είναι και η μεγάλη μου αγάπη. Όλα άσπρα. <3


Γενικά ήταν μία πανέμορφη απόδραση και μου λείπει ήδη. Ελπίζω να σας άρεσε το post και θα τα ξαναπούμε σύντομα. :D Μέχρι τότε καλά να περνάτε :) Φιλάκια :)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου